Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
logowanie urzędnika
Strona główna

Słupski Budżet Partycypacyjny 2018
Urząd Miejski w Słupsku

Zasady Słupskiego Budżetu Partycypacyjnego 2018

Drogi mieszkańcu, droga mieszkanko! Po raz kolejny chcemy oddać do Waszej dyspozycji 2 miliony złotych z miejskiego budżetu do rozdysponowania w ramach Słupskiego Budżetu Partycypacyjnego 2018. Obecnie jesteśmy na etapie prac nad Regulaminem SBP 2018 oraz nad kształtem załączników (formularzy zgłoszeniowego i analizy zadania oraz karty do głosowania). Jak co roku prace nad dokumentami prowadził Zespół ds. Słupskiego Budżetu Partycypacyjnego 2018 - ponownie składał się on z przedstawicieli mieszkańców i mieszkanek miasta, organizacji pozarządowych, Radnych oraz urzędników. Pracowaliśmy nad kilkoma kwestiami, o które finalnie chcemy zapytać mieszkańców i mieszkanki - mianowicie powstały po dwa warianty zapisów dotyczących podział środków w zadaniach infrastrukturalnych lokalnych oraz dysponowanie środkami pozostałymi po głosowaniu. Między innymi o to chcemy Was zapytać - który wariant zapisów jest według Was korzystniejszy? PODZIAŁ ŚRODKÓW W ZADANIACH INFRASTRUKTURALNYCH LOKALNYCH: A) równy dla każdego okręgu, B) biorący pod uwagę liczbę mieszkańców w danym okręgu. PRZEZNACZENIE ŚRODKÓW POZOSTAŁYCH PO GŁOSOWANIU (oba działania biorące pod uwagę terminowość wykonania zadania oraz możliwość zrealizowania go w całości): A) zsumowanie i przekazanie na rzecz kolejnego zadania ogólnomiejskiego lub społecznego, B) pozostawienie w okręgach i przekazanie na rzecz kolejnego zadania infrastrukturalnego lokalnego. Chcielibyśmy poznać Wasze opinie również na temat zmiany wieku czy zwiększenia kwoty na zadania infrastrukturalne ogólnomiejskie oraz społeczne. Do konsultacji przekazujemy całą dokumentację, wraz z grafikami, w których zawarte zostały najważniejsze zmiany w regulaminie oraz proste instrukcje, jak złożyć wniosek oraz jak głosować. Czekamy na uwagi zarówno dotyczące zapisów dokumentu, jak i czytelności grafik. Konsultacje prowadzi Wydział Dialogu i Komunikacji Społecznej - Plac Zwycięstwa 3, pok. 105; (59) 8488 338, obywatelski@um.slupsk.pl.
Termin składania uwag online:
2017-03-27 00:00 - 2017-04-16 00:00