Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
logowanie urzędnika
Strona główna

39. Medialne Know How
Sławomir Wierzbicki

Lokalizacja
Całe miasto

Koszt zadania
40 000,00 zł

Opis zadania
W ramach projektu "Medialne know how" zorganizowane zostaną dwa typy zajęć: wykłady i ćwiczenia. Udział w projekcie będzie dobrowolny. Ze względu na swój charakter, zajęcia kierowane są przede wszystkim do uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ich nauczycieli. Podczas wykładów i ćwiczeń uczestnicy poznają zasady panujące np: w kontaktach z mediami (które przydają się także w "normalnym" życiu: podczas rozmowy o pracę czy wystąpień publicznych). Dowiedzą się jakie błędy najczęściej popełniane są w korespondencji z mediami. Dostaną wiedzę w pigułce: jak zaciekawić odbiorcę, co zrobić podczas wystąpienia przed grupą i jak napisać dobrą informację. Uczestnicy zajęć otrzymają także specjalnie przygotowane materiały dydaktyczne
Uzasadnienie
Wykłady i zajęcia (ćwiczenia) mają pokazać że "nie taki diabeł straszny jak go malują". Każdy z nas ma codziennie kontakt z mediami - jednak nie każdy wie, jak się z nimi obchodzić i jak je zaciekawić. "Medialne Know How" to projekt skierowany przede wszystkim do uczniów ostatnich klas szkół ponadgimnazjalnych, którzy niebawem rozpoczną swoją karierę zawodową. Realizacja projektu umożliwi młodym ludziom: - podnieść kwalifikacje - zdobyć nową wiedzę i kompetencje - zdobyć wiedzę praktyczną od ludzi związanych z branżą medialną - przygotować uczestników do dalszego rozwoju ich ścieżki edukacyjnej ( w przyszłości zawodowej) - rozwinąć umiejętności interpersonalne Podczas zajęć uczestnicy projektu będą mogli przekonać się w praktyce jak wykorzystać medialne know how. Młodzież pozna proste zasady wystąpień publicznych i kontaktów z mediami, dowie się jak się przygotować do publicznej wypowiedzi. Uczestnicy zajęć dowiedzą się jak zaciekawić odbiorcę, jakich błędów nie popełniać w kontaktach z dziennikarzami czy podczas rozmowy z przyszłym pracodawcą. Wiedza zdobyta podczas zajęć przyda im się w dalszej karierze zawodowej i edukacyjnej.
Kosztorys
Części zadania Jednostka miary (np. m2, mb, sztuka, itp.) Ilość Pojedynczy koszt (np. za sztukę, za metr, za usługę) Suma
wynajem sali wykładowej szt. 1 2 000,00 zł
opracowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników warsztatów szt. 1 3 500,00 zł
druk materiałów dydaktycznych dla uczestników warsztatów szt. 1000 1 000,00 zł
poczęstunek dla uczestników warsztatów szt. 1 500,00 zł
wynagrodzenie specjalistów prowadzących wykłady i ćwiczenia godzina 40 30 000,00 zł
koszty dojazdu, wyżywienia i zakwaterowania prowadzących 1 500,00 zł
materiały papiernicze dla uczestników warsztatów 500,00 zł
40 000,00 zł